اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در یزد
کد خبر: 3978884
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در یزد

فراخوان ثبت‌نام در دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن در استان یزد اعلام شد.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن با همکاری اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای حداقل تأییدیه حفظ ۱۰ جزء (ارائه مدرک آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان در رشته حفظ ۱۰ جزء یا بالاتر یا حضور در آزمون‌های ورودی) با شرط سنی حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

شایق اضافه کرد: افراد دارای مدارک تخصصی درجات بالاتر، برخوردار از سابقه تدریس در دوره‌های آموزشی حفظ، دارا بودن محفوظات بیشتر، داشتن مدرک تحصیلی بالاتر، احراز رتبه‌های ممتاز در مسابقات قرآنی از جمله بین‌المللی، کشوری و استانی نیز در صورت تمایل در اولویت حضور در این دوره قرار خواهند گرفت.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد تصریح کرد: روش تدریس و کلاسداری حفظ، آموزش تدویرخوانی (ترتیل مصطلح)، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، کاربرد اصول روانشناسی در حفظ قرآن و آشنایی با علوم قرآنی از جمله سرفصل‌های این دوره است که در مجموع ۱۳۸ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان تا سوم تیرماه فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۹۰۱۷۷۱۳۱۰ ارسال کنند. سپس آزمون ورودی اخذ و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند به دوره راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha