مکتب اخلاقی اصفهان همچنان رونق دارد
کد خبر: 3987076
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
امام‌جمعه اصفهان:

مکتب اخلاقی اصفهان همچنان رونق دارد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اگر در بسیاری از مسائل اخلاقی و رفتاری اصفهانی‌ها برتری خاصی دارند به دلیل این است که مکتب علما و بزرگان ما همچنان در اصفهان و بین مردم رونق داشته است.

برتری اصفهانی‌ها در مسائل اخلاقی و رفتاری به دلیل رونق داشتن مکتب علما و بزرگان است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شب گذشته در  اولین کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان، اظهار کرد: در ایام عید غدیر در حوزه علمیه اصفهان با دبیری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بنا بر این شده که مکتب اخلاقی اصفهان دبیرخانه دائمی داشته باشد و کتاب‌ها و علمای اخلاقی زنده شوند و مکتب اخلاقی اصفهان رواج یابد.

وی ادامه داد: امروز شاهد آغاز به کار کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان بودیم که امیدواریم دبیرخانه دائمی آن به دبیری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و همت علما و بزرگان دانشگاهی و حوزوی دایر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان خطاب به جوانان و عموم مردم تصریح کرد: انسان‌های والایی در خصوص اخلاق در حوزه علمیه اصفهان بودند.

وی اضافه کرد: اگر در بسیاری از مسائل اخلاقی و رفتاری اصفهانی‌ها برتری خاصی دارند به دلیل این است که مکتب علما و بزرگان ما همچنان در اصفهان و بین مردم رونق داشته است و باید همگی از اخلاق خوب علما و بزرگان سابق که از مکتب ائمه اطهار(ع) نشات گرفتند، بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha