مشارکت 93 کتابفروشی استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 1400
کد خبر: 3987839
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

مشارکت 93 کتابفروشی استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 1400

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مشارکت 93 کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب 1400 خبر داد.

مشارکت 93 کتابفروشی استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 1400

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل ارشاد استان با اشاره به آغاز طرح تابستانه کتاب 1400 در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور، از مشارکت 93 کتابفروشی استان در این طرح خبر داد.
وی افزود: علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند تا 15 مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه اختصاص‌یافته تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از اهداف اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق‌بخشی به بازار کتاب، ذکر کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان خرید آنلاین و غیرحضوری کتاب در طرح تابستانه توسط بعضی از کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

حجت‌الاسلام معتمدی بیان کرد: طرح تابستانه کتاب 1400 در 93 کتابفروشی استان اصفهان اجرا می‌شود و میزان خرید برای هر خریدار در این طرح، تا سقف 300 هزار تومان است و خریداران می‌توانند از 20 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در طرح تابستانه کتاب 1400، امکان خرید غیرحضوری از طریق سامانه کتابفروشی برای علاقه‌مندان به کتابخوانی فراهم شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی می‌شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را دربر نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب 1400 در استان اصفهان در این نشانی https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspx قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام معتمدی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از طرح‌های فصلی فروش کتاب، تأکید کرد: طرح تابستانه کتاب از 9 مردادماه سال جاری در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز شده است و تا 15 مرداد به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha