«سه‌شنبه‌های نجومی» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3996911
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

«سه‌شنبه‌های نجومی» در قم برگزار می‌شود

دوره علمی ــ آموزشی «سه‌شنبه‌های نجومی» به همت سازمان فرهنگی، هنری و وزشی شهرداری قم و با همکاری اداره میراث فرهنگی استان در مجموعه تاریخی گنبد سبز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در قالب برنامه «سه‌شنبه‌های نجومی» که به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، اداره میراث فرهنگی استان قم و انجمن منجم باشی با رعایت پروتکل بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان و شهروندان در مجموعه تاریخی گنبد سبز برگزار می‌شود.

رصد ماه و ستارگان، دوره آموزشی آشنایی با صور فلکی، ابزار نجوم، نمایشگاه عکس و عکاسی نجوم در این برنامه به اجرا درمی‌آید.

این برنامه ۲۳ و ۳۰ شهریورماه و ششم و ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مجموعه گنبد سبز شهر قم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۲۷۴۹۷۸۵۲ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، از اوایل سال جاری طبق تفاهمی بین سازمان میراث فرهنگی استان و سازمان فرهنگی شهرداری قم، ‌مقابر تاریخی گنبد سبز که سال‌ها به حال خود رها شده بود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به سازمان فرهنگی،‌ هنری و ورزشی شهرداری قم واگذار شده است.

انتهای پیام
captcha