انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی در البرز
کد خبر: 4005388
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی در البرز

مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در البرز به میزبانی شهرستان کرج برگزار و برترین قاری مجلسی و مردمی این استان با رای مردم و هیئت داوران انتخاب شدند.

انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی در البرز

وحید قاسمی‌وند، دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در  البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در استان، ۲۳ مهرماه به میزبانی شهرستان کرج با حضور جامعه قرآنی و اقشار مختلف مردم، شهردار و اعضای شورای شهر کرج در تالار شهیدان نژاد‌فلاح کرج برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از جشنواره، 12 نفر از قاریان ممتاز البرز( 6 خانم و 6 آقا) با رای هیئت‌ داوران و رای مردمی به‌عنوان قاریان برتر جشنواره انتخاب شدند و دو نفر از آقایان به نمایندگی از البرز به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند.

این مسئول بیان کرد: داوری این مرحله از جشنواره تلاوت‌های مجلسی را استاد صالح اطهری‌فرد و استاد مهدی غلام‌نژاد از تهران و استاد مهدی ناصر زعیم و استاد محمدرضا تقیانی از استان البرز عهده‌دار بودند.

قاسمی‌وند با اشاره به اینکه این جشنواره در رده سنی زیر 17 سال و بالای 17 سال برگزار شد، گفت: در رده سنی بالای 17 سال آقایان عبدالصمد مرزوقی، حسین ناصح‌فرد، داود کردلو و خانم‌ها نرجس سیاف‌زاده، فاطمه دربندی و رضوان نوروزپور  منتخب شدند.

دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در البرز تصریح کرد: در رده سنی زیر 17 سال نیز آقایان امیررضا تهوری، مسیحا جعفری و امیرحسین باقری و خانم‌ها معصومه تهوری، فاطمه رمضانی و مائده جودت توانستند رای داوری و مردمی را به دست آورند.

وی در پایان گفت: از بین نفرات منتخب نیز آقایان عبدالصمد مرزوقی و امیررضا تهوری نمایندگان البرزی راه یافته به مرحله کشوری این جشنواره هستند که آبان‌ماه سال جاری با نمایندگان سایر استان‌ها رقابت می‌کنند و در نهایت برندگان مرحله کشوری مشخص می‌شوند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۲
0
0
با سلام و خسته نباشید و تشکر از زحمات شما عزیزان
بنظر بنده انتخاب برگزیدگان با رای مردمی خیلی نمیتونه دقیق و کارشناسی باشه
عزیزانی که تخصصی در قرائت ندارند قطعا نمیتونن نظر درست و دقیقی در انتخاب نفرات برتر داشته باشند
با تشکر
captcha