همفکری برای حل «کسری بودجه» در دستور کار مجلس و دولت است
کد خبر: 4010603
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

همفکری برای حل «کسری بودجه» در دستور کار مجلس و دولت است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تثبیت شرایط اقتصادی یکی از برنامه‌ها اصلی است که دنبال می‌شود یکی از برنامه‌های مجلس و دولت همفکری برای این است که بحث کسری بودجه را حل کنند و ما برنامه‌های متعددی برای عبور از این مرحله داریم تا مسائل اقتصادی را طوری مدیریت کنیم که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در اجتماع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان که امروز پنجشنبه ۱۳ آبان در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: راهبرد اصلی استکبار این است که ملت‌ها را ضعیف نگه دارد و آن‌ها را به خود وابسته کنند، ولی شیوه‌ استکبار برای تحقق خواسته‌اش در زمان‌های مختلف متفاوت است در حال حاضر شیوه آمریکا در برخورد با کشور ما متفاوت شده است الان می‌خواهند ما را با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ضعیف کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن‌ها با مذاکرات هسته‌ای خواستند قدرت هسته‌ای را از ما بگیرند و تا اندازه‌ای هم پیش‌روی کردند، ولی ملت در مقابل آن‌ها ایستاد.

وی گفت: دشمن در حادثه اخیر آخرین زورآزمایی را داشت و دزدان دریایی را به کمک خود آورد ولی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه محکم ایستادند و با اقتدار استکبار را رسوا کردند.

این مسئول تصریح کرد: راه مبارزه با استکبار راه روشنی است، راهبرد آن‌ها تضعیف و وابسته کردن ماست و راهکار نخست ما ایجاد امیدواری در میان مردم است.

وی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: ایران از قدرت‌های موشکی جهان و اولین قدرت موشکی منطقه است، دشمن به دنبال این است بعد از موضوع هسته‌ای، برجام موشکی و منطقه‌ای را بیاورد زیرا اینها برای ملت ما قدرت آفرین است استکبار وقتی بر ملتی حاکم می‌شود که آن ملت و کشور اقتدار نداشته باشد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی بیان کرد: راه دوم خدمت بیشتر به مردم است تا رضایت مردم به دست آید و همچنین وحدت و همگرایی در میان مردم اقدام دیگر برای مقابله با استکبار است.

وی ادامه داد: تثبیت شرایط اقتصادی یکی از برنامه‌ها اصلی است که دنبال می‌شود یکی از برنامه‌های مجلس و دولت همفکری برای این است که بحث کسری بودجه را حل کنند و ما برنامه‌های متعددی برای عبور از این مرحله داریم تا مسائل اقتصادی را طوری مدیریت کنیم که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حوزه‌های موشکی و هوافضا توانسته‌ای پیشرفت کنیم و اگر در مسائل اقتصادی و صنعتی هم همان شیوه و رویکرد را دنبال کنیم امکان پیشرفت و موفقیت وجود دارد.

انتهای پیام
captcha