اعلام برنامه‌های آبان‌ماه کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴
کد خبر: 4013138
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

اعلام برنامه‌های آبان‌ماه کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴

کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ طی آبان‌ماه برنامه‌های متنوع قرآنی را برای علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان به صورت غیرحضوری برگزار کرده است.

کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴منیر روحی، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ترجمه و تفسیر قرآن با حضور روزانه 189 شرکت‌کننده، ختم روزانه نیم حزب خوانی همراه با ترجمه و تفسیر، ختم دسته جمعی دعای هفتم صحیفه سجادیه و دعای فرج  برای شفای بیماران کرونایی، آموزش مفاهیم قرآنی و قرائت قرآن و پرسش از محفوظات با حضور حدود 86 نفر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این کانون در این شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: سوره‌شناسی با محوریت سوره نبأ و مرسلات، حفظ ترتیبی و موضوعی و تثبیت و بیان مشابهات، حفظ سوره مبارکه یاسین، شرح زیارت جامعه کبیره با مشارکت 18 نفر، روایتگری قصص قرآنی، تدریس روخوانی و روان‌خوانی و قواعد تجویدی و شرح نهج‌البلاغه، از دیگر برنامه‌های آبان‌ماه بود.

روحی بیان کرد: در کنار این نیز، برنامه‌های فرهنگی ـ قرآنی به صورت مناسبتی چون توزيع ١١٠ بسته كمك معيشتی از سوی كانون عمومی خدمت رضوی منطقه ٤ و نیز رسیدگی به مسائل و موضوعات امور خادمین قرآنی و بررسی مباحث آموزشی در دفتر آستان منطقه چهار، انجام شد.

انتهای پیام
captcha