پایان هفته سیما به «جاده‌های سرد» منتهی می‌شود + فیلم
کد خبر: 4022845
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

پایان هفته سیما به «جاده‌های سرد» منتهی می‌شود + فیلم

در پایان هفته جاری فیلم‌های متنوعی از سینمای ایران روی کانال سیما خواهد رفت که در میان این آثار «جاده‌های سرد» با بازی علی نصیریان بیش از دیگر تولیدات دیدنی است.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن؛ «مریم مقدس»، «لکنت»، «دلهره»، «جنجال بزرگ»، «هدیه پرماجرا»، «جاده‌های سرد»، «آلما»، «کلاه تو کلاه» پنجشنبه و جمعه 2 و 3 دی ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی، جمعه 3 دی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ شانزده سال قبل از میلاد مسیح (ع) زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می‌شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می‌کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می‌رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده است. حضرت زکریا تلاش می‌کند که با تمامی مخالفت‌های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم‌کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می‌شوند اما بعد از یک اتفاق مریم از معبد رانده می‌شود. شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، جعفر دهقان و محمد کاسبی در فیلم سینمایی «مریم مقدس» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، پنجشنبه 2 دی ساعت ‌‌7:45 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سارا خواهر رسول لکنت زبان دارد، معلم به رسول توصیه می کند که به سارا کمک کند که با مطالعه کتاب، لکنت زبانش از بین  برود، اما رسول که می بیند در روستا کتابخانه ای وجود ندارد، با کمک دوستانش و حاج رسول مغنی کتاب هایی را امانت می گیرد و آنها را در حیاط مسجد می گذارد، باران سختی بارش می گیرد، رسول برای محافظت از کتاب‌ها یک بنر آیت الکرسی را روی آنها می‌کشد. سجاد اسماعیلی، مهرنوش مقیمی و محسن عالم‌زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «دلهره» به کارگردانی کاظم معصومی، پنجشنبه 2 دی ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: بهروز همسر روشنک نویسنده داستان‌های جنایی است و کارخانه عموی روشنک را که بر اثر حادثه ای در کارخانه کشته شده، اداره می‌کند. سارا صوفیانی، ابوالفضل پورعرب، کامران تفتی، پژمان بازغی و الهام حمیدی در فیلم سینمایی «دلهره» ایفای نقش کرده‌اند.

علی نصیریان در «جاده‌های سرد» به استتقبال زمستان آمد + فیلم

فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» به کارگردانی سياوش شاكری، جمعه 3 دی ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان پیرمردی است که دو مشکل دارد. اول اینکه دامادش را متقاعد کند که هر چه زودتر خانه‌ای تهیه کند و همسر عقد کرده‌اش را از خانه او ببرد وگرنه اجازه ندارد وارد خانه او شود و ...رضا کرم رضایی، اکبر عبدی، علی ثابت، شهاب عسگری، ثریا حکمت و سعید امیرسلیمانی در فیلم سینمایی «جنجال بزرگ» بازی کرده اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «هدیه پرماجرا» به کارگردانی محمدجواد صالحی، چهارشنبه 1 دی ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم درباره ارسلان پسر نوجوانی است که تصمیم دارد در آینده به فوتبالیست بزرگی تبدیل شود. به دلیل بیماری قلبی، والدین اش به او اجازه بازی نمی دهند. اما مدتی است که پزشک معالجش به پدر و مادر او گفته است که می‌تواند فوتبال بازی کند. پدر و مادر او به دلیل بهبودی‌اش مهمانی گرفته اند و گوسفندی را نیز گرفته‌اند تا برایش قربانی کنند. میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی، شیوا خسرومهر، گیتی معینی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب، افشین سنگ‌چاپ، کوروش خزاعی اصل، بیتا کریم‌خانی، امیر متقی‌طلب، وحید اسمی‌خانی، علی جدیدی و کسری شیراوند بازیگران این فیلم هستند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، جمعه 3 دی ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در یک زمستان برفی جوانی به نام اسماعیل باید برای تهیه داروی پدرش از کوهستان برفی عبور کرده و به شهر برود. او به همراه معلم و یکی دیگر از اهالی روستا رهسپار جاده می شوند. معلم در بین را از آنها جدا می شود و مورد حمله گرگ قرار می گیرد و به گودالی پناه می برد. علی نصیریان و حمید جبلی در فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «آلما» به کارگردانی کاظم معصومی، پنجشنبه 2 دی ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره خانمی به نام سارا است که از همسر سابقش جدا شده، او متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. و مادرش را به هنگام به دنیا آوردنش از دست داده است. سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ در فیلم تلویزیونی «آلما» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «کلاه تو کلاه» به کارگردانی هادی رحیمی، جمعه 3 دی ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره فردی به نام ونداد است که در تهران مشغول ساخت و ساز و کارهای ساختمانی است برای وصول طلب خود به اصفهان می رود. رشید از دوستان قدیمی او در اصفهان میزبانش می شود. او قول می دهد کمک کند تا ونداد هر طور شده طلب خود را بگیرد. آنها بعد از تعقیب و گریزهای بسیار موفق می‌شوند معتمدی را پیدا کنند. مهران رجبی، خشایار راد، قدرت‌الله ایزدی و ساناز نیکنام در فیلم تلویزیونی «کلاه تو کلاه» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha