جایزه 10 هزار دلاری برای بازداشت قاتل امام جماعت اوهایو
کد خبر: 4023828
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

جایزه 10 هزار دلاری برای بازداشت قاتل امام جماعت اوهایو

شورای روابط آمریکایی اسلامی (CAIR) برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری قاتل امام جماعت مسجد شهر «کلمبوس»، مرکز ایالت اوهایو شود، 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

قتل امام جماعت مسجد مرکز ایالت اوهایو آمریکابه گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، پلیس ایالت اوهایو آمریکا تأیید کرد که جسد پیدا شده هفته گذشته در یک کامیون در منطقه جنگلی شهر کلمبوس متعلق به امام جماعت مسجدی است که مفقود شده بود و این پرونده در رده جرایم قتل طبقه‌بندی شده است.

پلیس می‌گوید قربانی «محمد حسن آدم» 48 ساله امام جماعت قدیمی مسجد ابوهریره در شمال شرق کلمبوس است. افرادی از جامعه مسلمانان این شهر تأیید کرده بودند که امام جماعت این مسجد از چهارشنبه هفته گذشته مفقود است.

ده‌ها نفر از اعضای جامعه سومالی که امام جماعت مذکور هم اصالتا اهل این کشور بوده است، پس از انتشار اخباری مبنی بر پیدا شدن جسد گرد هم آمدند.

هورسید نوح یکی دیگر از امامان جماعت مساجد در اوهایو به روزنامه Columbus Dispatch گفت که محمد حسن آدم به اهتمام در اطعام بی‌خانمان‌ها و آموزش جوانان برای دوری از مواد مخدر و خشونت معروف بود.

شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی (CAIR) برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت هر فردی که در این جنایت دست داشته باشد، 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

انتهای پیام
captcha