تقدیر از پیشکسوتان سینمای آزاد در برنامه «شب‌های سینمای آزاد اصفهان»
کد خبر: 4030124
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

تقدیر از پیشکسوتان سینمای آزاد در برنامه «شب‌های سینمای آزاد اصفهان»

برنامه «شب‌های سینمای آزاد اصفهان» با نمایش و نقد و بررسی ۲۸ فیلم کوتاه و بلند منتخب و تقدیر از پیشکسوتان سینمای آزاد ایران و اصفهان به پایان رسید.

آیین اختتامیه برنامه «شب‌های سینمای آزاد»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، برنامه «شب‌های سینمای آزاد اصفهان» با تقدیر از پیشکسوتان سینمای آزاد ایران و اصفهان به پایان رسید.

در این برنامه که شب گذشته، ۳۰ دی‌ماه در سینما سوره اصفهان برگزار شد، از ۹ نفر از اساتید و پیشکسوتان تأثیرگذار سینمای آزاد، ناصر غلامرضایی، محمدعلی میان‌دار، پرویز حسن‌پور، سیاوش امیری‌فر، رضا مهیمن، حسین سیاح، اکبر خامین، رضا رضازاده و عطااله قهیری، با حضور مجتبی شاهمرادی، معاون شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و احمد نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، تقدیر شد.

«شب‌های سینمای آزاد اصفهان» به مدت سه شب، با همکاری فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان، دفتر تخصصی سینما و وب‌سایت تخصصی فیدان در سینما سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمان‌سرای عباسی، از ۲۸ تا ۳۰ دی‌ماه با حضور جمعی از اهالی سینما و با استقبال سینماگران جوان برگزار شد.

در این سه شب و در مجموع، ۲۸ فیلم کوتاه و بلند منتخب از آثار سینماگران و فیلم‌سازان سینمای آزاد ایران و اصفهان، به نمایش درآمد و نقد و بررسی شد.

انتهای پیام
captcha