تجلیل از جوانان نخبه سرباز در چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)
کد خبر: 4030283
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

تجلیل از جوانان نخبه سرباز در چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)

چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، با محوریت تجلیل از جوانان نخبه سرباز فردا، سوم بهمن‌ماه در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)به گزارش ایکنا، چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و پاسداشت مقام جوانان نخبه سرباز در سطح سپاه فردا، سوم بهمن‌ماه در محل سالن شهید فهمیده مجتمع فرهنگی، ورزشی 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با هدف ایجاد فرصت و شرایط رقابت برای شناسایی استعداد جوانان برومند و آینده‌ساز این مرز و بوم و در راستای ارج نهادن به همت و تلاش سربازان نمونه و تلاشگر برگزار می‌شود.

در این مراسم از سربازان نخبه و برتر نیروهای پنج‌گانه سپاه در 9 محور «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته»، «سرباز، امور فرهنگی ،هنری و تبلیغاتی»، «سرباز، خلاقیت، ابتکار و فن‌آوری»،‌ «سرباز، ورزش و تربیت بدنی»، «سرباز، دین‌داری و بصیرت»، «سرباز، مسئولیت‌پذیری و خانواده» و نیز «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی» تجلیل و قدردانی خواهد شد.

این مراسم با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی،‌ خانواده شهدای سرباز، مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

سربازان برتر این جشنواره برای رقابت در برنامه‌ای با همین عنوان در سطح نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

این جشنواره همراه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای کارکنان وظیفه محقق، استعدادهای برتر و مهارت‌آموزی است که از دوم تا چهارم بهمن‌ماه، جنب سالن محل برگزاری جشنواره برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha