حرکت کاروان «لبخند مادری» در خیابان‌های پایتخت
کد خبر: 4030339
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

حرکت کاروان «لبخند مادری» در خیابان‌های پایتخت

کاروان شادی منطقه ۱۳ با حرکت در مسیر شرق به غرب تهران و بالعکس، لبخند را بر لبان شهروندان تهرانی می‌نشاند.

حرکت کاروان «لبخند مادری» در خیابان‌های پایتختبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 ضمن تبرک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به همت اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳، کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) از منطقه ۱۳ به حرکت درآمده و در ۱۴ نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می‌کند.

به گفته وی، این طرح روز یکشنبه، سوم بهمن‌ماه همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) از ساعت ۸ تا اذان مغرب و عشا اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ در مورد مسیر حرکت کاروان ادامه داد: این کاروان در مسیر شرق به غرب، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در طول خیابان‌های دماوند – انقلاب اسلامی تا میدان آزادی و بالعکس (غرب به شرق) به حرکت در می‌آید.

علی‌احمدی در مورد نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزئین و گل‌آرایی نیز شده‌اند در طول مسیر به حرکت درآمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان به ویژه بانوان و مادران حاضر در معابر در ۱۴ نقطه پیش‌بینی شده متوقف و نسبت به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری اقدام می‌کند.

شهردار منطقه ۱۳ تشریح کرد: در این طرح گروه‌های نمایشی، عروسکی و موسیقی با عروسک‌گردانی، تئاتر خیابانی، مولودی‌خوانی، دف‌نوازی، سرنا و نواختن موسیقی اقوام و سنتی و مذهبی، شادی را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

علی‌احمدی برگزاری مسابقه و سرگرمی، دل‌نوشته برای مادران آسمانی همراه با پرواز بادبادک‌ها، پخش مولودی، سرود شاد و پیام تبریک به عابران در حین حرکت از سوی بازیگرانی با پوشش و لباس اقوام، نورافشانی و اهدای گل، شیرینی و هدایا به مادران و بانوان از دیگر برنامه‌های کاروان لبخند مادری است.

وی تصریح کرد: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت روز مادر، همراه با اجرای برنامه‌های مختلف و شاد از قبیل گروه اقوام سنتی و محلی، نمایش و تئاتر میدانی، مسابقات فرهنگی و ... امروز شنبه، دوم بهمن‌ماه در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha