پیام تبریک استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4030558
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

پیام تبریک استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر امروز، سوم بهمن‌ماه پیام تبریکی صادر کرد.

 ولادت زهرا(س)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، سوم بهمن‌ماه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به این شرح است:

«بسم الله‌ الرحمن الرحیم

حضرت زهرا(س) معمای ناشناخته ذهن و معارف بشری است. مقام معظم رهبری

عالم همواره جلوگاه آیات ربانی و مظهر طلوع مصادیق انسانی از نعمات پرشکوه و عنایات کریمانه است که زندگی را در هر دوره و مقطع از زندگی سرشار از نور و برکت و رحمت می‌کنند.

حضرت صدیقه طاهره(س) مجلی اسماء و صفات الهیه و مصداق اتم و اکمل انسان کامل و موهبت الهی برای اعصار و قرون، که برای عالمین است، این کوثر آسمانی و انسیه حوراء، این شب زنده‌ دار جوان و این عارفه کامله، همان فاطمه‌(س) روزهای سخت و صبوری، همان بانوی بلند همت مدافع ولی زمان، همان خانه دار و تربیت کننده فرزندان و همان معلم حقیقی همسر داری اسلامی وانسانی و همان فاطمه(س) مبارز و ناطق خطبه‌های ماندگار است.

این منشور الهی و معجون همگامی دنیای ممدوح و آخرت امیدبخش، به راستی بهترین الگوی جوامع بشری و بهترین نمونه انسانی برای زندگی در جهان است.چه زیبا روز میلاد این هدیه الهی را روز مادر و تجلیل از مقام شامخ زن نام نهادند تا یادآور اهمیت و حضور حیاتی زنان در عالم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک صمیمانه فرخنده زاد روز حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و پاسداشت مقام زن را تبریک و تهنیت عرض کرده برای همه بانوان، مادران و جامعه زنان میهن عزیزمان به‌ویژه استانمان کهگیلویه‌وبویراحمد آرزوی سعادت و سلامت دارم.

همچنین میلاد پربرکت و باسعادت اعجازگر قرن، عالم ربانی و رهبر بلند آوازه سیاسی، حضرت امام خمینی(ره) را که چونان مادر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) در دو وجه معنویت و طی طریق و وصل الله و تحول انسان ساز اجتماعی و سیاسی نامشان ماندگار شده است را تبریک و شادباش می‌گوییم.»

انتهای پیام
captcha