راهیابی حافظ اوگاندايی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ایران
کد خبر: 4037601
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

راهیابی حافظ اوگاندايی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ایران

«آمانیه عادل علی»، حافظ کل قرآن از اوگاندا با کسب رتبه برتر در مراحل مقدماتی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورمان راه یافت.

راهیابی حافظ اوگاندايی به مرحله نهایی مسابقات قرآن ایرانبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آمانیه عادل علی، حافظ کل قرآن كريم با معرفی رایزنی فرهنگی ایران در کامپالا بعد از شرکت در مراحل مقدماتی مسابقه در رشته حفظ کل قرآن به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران راه یافت.

محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا با ایجاد هماهنگی‌های لازم، دکور و صحنه‌آرایی محل ضبط، تهیه بنر ویژه مسابقه، تصویربرداری و توضیح نکات قابل توجه و مهم مسابقه آمانیه عادل علی را به‌منظور آشنایی با شیوه‌نامه ضبط سی و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی آماده و به محل نمایندگی فرهنگی دعوت کرد.

سپس با هماهنگی‌های به عمل آمده با خسروی و برقراری ارتباط مستقیم با محل اجرای مسابقات، این حافظ قرآن اوگاندایی به سؤالات مختلف مجری مسابقه پاسخ داد.

رایزن فرهنگی از راهیابی عادل علی، دانشجوی دانشگاه اسلامی کامپالا ضمن ابراز خوشحالی گفت: این نمایندگی تلاش می‌کند دیپلماسی قرآنی را توسعه داده و حافظان و قاریان واجد الشرایطی را به سازمان اوقاف ایران معرفی کند.

مقرر شد بعد از اعلام رأی داوران، در تاریخ 9 تا 14 اسفند سال جاری مرحله نهایی برگزار شود و اهدای جوایز مسابقات قرآن به عادل علی انجام گیرد.

این مسابقه با هماهنگی و برنامه ریزی سازمان اوقاف و اداره کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به‌صورت مجازی و با مشارکت و نظارت رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا براساس شیوه‌نامه و دستورالعمل اعلام‌شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha