توجه مقام معظم رهبری به مردم پاکستان بسیار ارزشمند و محترم است
کد خبر: 4038649
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
سفیر پاکستان در تهران:

توجه مقام معظم رهبری به مردم پاکستان بسیار ارزشمند و محترم است

سفیرجمهوری پاکستان در تهران گفت: توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم پاکستان و روابط دوستانه و برادرانه با دولت پاکستان، برای ما بسیار ارزشمند و محترم است.

رحیم حیات‌قریشی، سفیر پاکستان در ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، رحیم حیات‌قریشی، سفیر پاکستان در ایران امروز پنجم اسفند، در بازدید از جامعةالمصطفی العالمیه و دیدار با رئیس و معاونین این نهادی علمی بین‌المللی اظهار کرد: قم دارای میراث فرهنگی و تاریخی ارزشمندی است و حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای همه مسلمانان جایگاه محترم و والایی دارد.

سفیر پاکستان در تهران، با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که فرمودند: «اگر دانش در ثریا نیز باشد، مردمی از سرزمین فارس به دنبال آن خواهند رفت»، افزود: تاریخ گواه این مسئله است که مردم ایران چه دستاورد‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و هنری داشته‌اند و مایه خشنودی من است که امروز در مجموعه‌ای حضور دارم که مروج علم و دانش در جهان است.

وی، انقلاب اسلامی ایران را رویداد بسیار مهمی برای همه جهان دانست و یادآورشد: روابط میان ایران و پاکستان فراتر از دو کشور همسایه بوده و ریشه در قرن‌ها ارتباطات فرهنگی و برادرانه دارد. توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مردم پاکستان و روابط دوستانه و برادرانه با دولت پاکستان، برای ما بسیار ارزشمند و محترم است.

انتهای پیام
captcha