انتشار پادکست «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» در نیجریه
کد خبر: 4038789
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

انتشار پادکست «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» در نیجریه

دومین پادکست «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» به همت رایزنی فرهنگی ایرن در نیجریه، در بستر فضای مجازی منتشر شد.

انتشار پادکست «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم»  در نیجریهبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی و شناساندن تعالیم قرآن کریم و قرائت صحیح کلام وحی و تفسیر و برداشت درست و یکسان از آن در سراسر جهان به ویژه در نیجریه، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه هر پنجشنبه با موضوع «پنجشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» مجموعه کلیپ‌های ترکیبی با پادکست‌های قرآنی تولیدشده در داخل کشورمان را تهیه و در فضای مجازی و صفحات اجتماعی خود و سایر شبکه‌های مرتبط با این نمایندگی، منتشر می‌کند.

در همین راستا دومین مجموعه از این کلیپ‌ها که شامل قرائت آیات 6 تا 9 سوره نمل است و به زبان انگلیسی مورد تفسیر قرار می‌گیرد، پنجشنبه گذشته، 5 اسفندماه منتشر شد.

در پایان هر مرحله از قرائت، به صورت خلاصه به نکات کلیدی و موضوعات اصلی آیات قرائت شده با عنوان «آنچه از این آیات می‌آموزیم» اشاره می‌شود و مدت این کلیپ 10 دقیقه است.

 بنابر این گزارش، علاقه‌مندان برای دریافت این کلیپ می‌توانند به نشانی اینترنتی  https://www.facebook.com/iranianconsulateabuja/videos/523064579443104 و https://www.youtube.com/watch?v=owCSyfoZQFA&t=13s مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha