ارسال هزار مقاله به کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4041231
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

ارسال هزار مقاله به کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی از بررسی و ارزیابی بیش از هزار مقاله توسط ۷۰ ارزیاب و داور در دبیرخانه کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی، رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، دبیرعلمی کنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث، ۱۶ اسفند در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه‌ریزی و شروع برگزاری این کنگره یک حرکت جهادی به معنای واقعی کلمه، جهاد تبیین بوده که بدون هیچ بودجه مصوبی از سوی دولت یا مجلس اجرایی شد؛ بیش از هزار نفر در این کنگره به نگارش مقاله پرداخته و ۷۰ نفر داوری آن‌ها را بر عهده گرفتند.

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی، افزود: کنگره به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار تأخیراتی شد؛ روز پنجشنبه ۱۹ اسفند مراسم این کنگره از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ و در تالار قدس مجتمع آموزش‌عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره این کنگره خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که بیانات ایشان در این دیدار روز پنجشنبه در مراسم پخش خواهد شد.

رضایی اصفهانی بیان کرد: پیام تصویری مقام معظم رهبری، پیام مجازی رئیس جمهور و همچنین حضور و سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعة المصطفی بخش‌های مختلف این مراسم را تشکیل می‌دهند.

وی، هدف اصلی این کنگره را لبیک به منوّیات مقام معظم رهبری در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امید داریم این کنگره که به صورت بسیجی وار اجرایی شد، الگویی برای سایر کنگره‌ها شود؛ این کنگره می‌تواند زمینه ساز ایجاد رشته، گرایش و کتاب‌های مختلفی باشد.

انتهای پیام
captcha