چرا طرح صیانت و بستن اینترنت ایران به نفع سعودی‌هاست؟
کد خبر: 4042686
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

چرا طرح صیانت و بستن اینترنت ایران به نفع سعودی‌هاست؟

آذری‌جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: حتی برای آرمان‌هایمان هم باید در عرصه‌های بین‌المللی بمانیم.

آذرمی جهرمی به گزارش ایکنا؛ محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: روز گذشته دولت سعودی، در جنایتی آشکار، ۸۱ زندانی که بخش عمده‌ آنها را شیعیان بودند را گردن زد؛ هنوز هیچ عکس‌العملی، حتی در سطح تیتر دوم یا سوم مجموعه‌های بزرگ خبری دنیا حتی در نقل این جنایت بیان نشده‌ است!

این در حالیست که رژیم سعودی با صرف هزینه‌های هنگفت، اتفاقات ناپسند در ممالک شیعه نشین را تبدیل به خط خبری یک دنیا می‌کند و به‌واسطه آن شیعیان جهان را در تنگنای بیش‌تری قرار می‌دهد.

و حالا ما با آرمان‌های عدالت‌خواهانه‌مان در این میان چه کرده‌ایم؟ صداوسیما و برخی فعالان رسانه‌ای «صرفا برای مردم ایران» اخباری را منتشر کرده‌اند و مکرر می‌پرسند چرا فلان رسانه وابسته به رژیم سعودی در این باره سکوت کرده است؟! بگذریم از اینکه، بعضا با انتشار اخباری توسط برخی اکانت‌های سایبری، نتیجه تطهیر رژیم‌ سعودی هم می‌شود.

از رسانه‌ای که با پول سعودی اداره می‌شود، برای بایکوت این جنایات تعجب نکنید؛ از خودمان تعجب کنیم که با اشتباهی بی‌نظیر، اصرار داریم فضای حضور مردم ایران را در رسانه‌های بین‌المللی محدود و محدوتر کنیم و آرامش بیش‌تری برای این دست افراد فراهم کرده‌ایم.

در دنیای موازی، به جای تلاش برای تصویب طرح  صیانت، درخواست ۶ وزیر و دو نماینده مجلس بررسی شده بود و امروز معترضین به این جنایت با ساخت ویدئوها و پخش تصاویر این مظلومین در یوتیوب و توییتر، دنیا را جلوی چشم حاکمان ظالم سعودی، تیره و تار کرده‌ بودند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های خود در مقابل ظلم آشکار حاکمان سعودی صیانت کنند.

با دست خود به پای خود تیر نزنیم!

انتهای پیام
captcha