فعالیت‌های مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر در سال ۱۴۰۰ + عکس
کد خبر: 4043046
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

فعالیت‌های مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر در سال ۱۴۰۰ + عکس

مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر در طی سال ۱۴۰۰ اقدام به برپایی دوره‌های متعدد قرآنی کرده است.

مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص)به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خاتم‌الانبیا(ص) ماهشهر یکی از مؤسسات فعال این شهرستان است که موفق شده به واسطه برگزاری دوره‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری برای عموم مردم، دوره‌های قرآنی خود را نیز با جذب حداکثری و به صورت رایگان در فرهنگسرای شهید باهنر برگزار کند، در ادامه نگاهی به فعالیت‌های این مؤسسه در سال 1400 داریم.

از دوره‌های این مؤسسه در طول سال می‌توان به دوره‌های حفظ و روخوانی قرآن ویژه سنین نونهال، کودک، نوجوان و بزرگسال، دوره تخصصی تلفیقی روانخوانی ـ فصیح‌‌خوانی، مداحی، حفظ کل قرآن کریم، آموزش فتوشاپ، هم‌اندیشی مربیان کودک با موضوع چگونگی برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک، فوریت‌های پزشکی، بازآموزش فشرده پیش‌دبستانی و کلاس آموزش نونهالان اشاره کرد.

دوره‌های آموزشی علم نجوم و قرآن، خیاطی، جلسات مداوم با والدین نونهالان، آموزش بازیگری، فوریت‌های پزشکی، زبان خارجی، پیشگیری از اعتیاد و طرح تحکیم خانواده از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در طی سال 1400 است.

همچنین برگزاری مراسم ملی و مذهبی، گرامیداشت اعیاد، میلادها و شهادت‌های ائمه(ع)، بازدید مسئولان استانی از مؤسسه، جشن پایان دوره‌های قرآنی برای نونهالان، تدریس روخوانی قرآن در بوستان‌ها، تجلیل از حافظان قرآن و ... را نیز می‌توان به عنوان دیگر فعالیت‌های این مؤسسه نام برد.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی بندر ماهشهر، خیابان امام جنوبی، کوچه حافظ، روبه‌روی مسجد رسول اکرم(ص) واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha