140 محفل قرآنی در بقاع متبرکه اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4046426
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
در ماه مبارک رمضان؛

140 محفل قرآنی در بقاع متبرکه اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای 140 برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در 120 بقعه متبرکه این استان خبر داد.

محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی این اداره‌کل ویژه ماه مبارک رمضان در پنج آیتم شامل ترتیل‌خوانی(جزءخوانی)، کرسی‌های تلاوت(محافل انس با قرآن کریم)، کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی و محافل استماع قرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع، 140 برنامه در 120 بقعه متبرکه استان ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، افزود: آیین جزءخوانی در 60 بقعه و 40 کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، تلاوت اذان‌گاهی و محافل استماع قرآن و 40 محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: مراسم جزءخوانی در امام‌زاده نرمی به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان و شبکه آموزش صداوسیما پخش خواهد شد. البته این مراسم در امام‌زاده هلال بن علی(ع) و مشهد اردهال نیز ضبط می‌شود، ولی زمان پخش آن مشخص نیست. ضمن اینکه حدود 25 بقعه در سطح شهر اصفهان در اجرای آیتم‌هایی که به آنها اشاره شد، مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha