برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی قرآنی در الجزایر
کد خبر: 4047923
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی قرآنی در الجزایر

رایزنی فرهنگی ایران در الجزایر برای برگزاری مسابقه مجازی مقاله‌نویسی «الجزایر و قرآن» به منظور شناسایی تلاش‌های شهروندان الجزایری در خدمت به قرآن کریم فراخوان داد.

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی قرآنی در الجزایربه گزارش ایکنا، هدف از این مسابقه که به مناسبت ماه رمضان برگزار شده، آشنایی با تلاش‌های مردم الجزایر در راستای خدمت به قرآن قبل و بعد از استقلال این کشور است و آخرین فرصت شرکت در این مسابقه و ارسال مقاله اول شوال سال 1443 هجری قمری اعلام شده است.

نقش مساجد، زوایا(مکتبخانه‌ها) و مدارس قرآنی در حفظ و تدریس قرآن و احکام تجوید با ذکر مثال‌های واقعی و مراکز فعال در این زمینه، معرفی برنامه‌های رسانه‌ای قرآنی در رادیو، تلویزیون یا روزنامه‌های الجزایری با ذکر نمونه، معرفی مراکز آکادمیک، دانشگاه‌ها و مؤسسات فعال قرآنی در الجزایر با ذکر نمونه، معرفی چهره‌های فعال در حوزه تفسیر و معارف قرآنی با ذکر نمونه یا نمونه‌های فعال در این زمینه و معرفی تألیفات آنان و نقش پژوهش‌های قرآنی در وحدت امت اسلامی از محورهای این مسابقه اعلام شده است.

مسابقه «الجزایر و قرآن» در قالب نوشتن مقاله برگزار شده است و مقاله‌ها نباید کمتر از 15 صفحه باشد و به شماره « 0770.800.134» در واتساپ ارسال شود.

همچنین نفرات برتر مسابقه به زودی معرفی می‌شوند و سه نفر اول هر بخش جوایزی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha