مقاومت نیروی پیشران آرمان فلسطین است
کد خبر: 4048072
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
جنبش نجباء:

مقاومت نیروی پیشران آرمان فلسطین است

رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء با انتشار پیامی ضمن ستایش عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در تل‌آویو مقاومت را نبض تپنده و نیروی پیشران آرمان فلسطین توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی نجباء گفت که اقدام فداکارانه شهید رعد حازم مجری عملیات استشهادی ضدصهیونیستی در تل‌آویو دلیلی آشکار بر حتمی بودن نابودی اسرائیل است.

به گزارش وبسایت جنبش نجباء، الاسدی تصریح کرد: آرمان فلسطین زنده می‌ماند و مرور زمان یا خیانت سازشکاران، از فروزانی شعله‌اش نخواهد کاست.

در عملیات پنجشنبه شب یک جوان فلسطینی در خیابان دیزنگوف تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و بیش از ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند؛ عملیاتی که بی‌سابقه توصیف شده است.

این عملیات ضمن مختل کردن بسیاری از خدمات شهری در تل‌آویو، موجی از ترس را در وجود ساکنان، نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به وجود آورده است.

رئیس شورای سیاسی نجباء در ادامه با اشاره به خیانت برخی کشورهای عربی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کردند، تأکید کرد: هر قدم سازشکاران به‌سوی اسرائیل، با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

وی افزود: سازشکاران خواهند دید، هر قدمی که به‌سوی صهیونیست‌ها و رژیم موهوم آنان بردارند، متقابلاً با گام‌هایی روبرو می‌شود که به آن‌ها ثابت می‌کند نابودی‌شان حتمی بوده و در این میان، فقط مسئله زمان مطرح است.

امارات و بحرین در تاریخ ۲۵ شهریورماه سال ۱۳۹۹ و پس از آن سودان و مراکش روابط خود را با رژیم اشغالگر اسرائیل عادی کردند که موجی از واکنش‌ها و محکومیت‌های اسلامی و عربی را به همراه داشت.

انتهای پیام
captcha