توقف پخش سریال وهن‌آمیز رمضان در الجزایر
کد خبر: 4048827
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

توقف پخش سریال وهن‌آمیز رمضان در الجزایر

سازمان ملی نظارت بر محتوای رسانه‌ها در الجزایر اعلام کرد: سریال الجزایری ـ تونسی «حب ملوک»(عشق به پادشاهان) که به مناسبت ماه رمضان از شبکه ماهواره‌ای النهار پخش می‌شده، متوقف شده است.

توقف پخش سریال وهن‌آمیز رمضان در الجزایربه گزارش ایکنا به نقل از al-ain.com، سازمان ملی نظارت بر محتوای رسانه‌ها در الجزایر با پیگیری قسمت‌های مختلف سریال «حب ملوک» که از شبکه ماهواره‌ای «النهار تی وی» در شب‌های رمضان پخش شده است، صحنه‌های متناقض با قداست ماه رمضان و موهن به ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه الجزایر را به ویژه در قسمت سوم مشاهده کرده است.

این سازمان در واکنش به پخش چنین سریالی، مدیر شبکه ماهواره‌ای النهار تی وی را احضار کرد و از او توضیح خواست؛ وی نیز این اشتباه را پذیرفت و گفت: این اشتباه در حالی رخ داده است که تلاش‌های زیادی در شبکه النهار تی وی برای تولید برنامه‌های متناسب با فرهنگ و ارزش‌های جامعه الجزایر به ویژه در ماه رمضان در جریان است.

این سازمان همچنین تأکید کرد که در بیانیه‌های خود به شبکه‌های ماهواره‌ای هشدار داده است که در هر زمان به ویژه در ماه رمضان، اخلاق و آداب عمومی را رعایت و نظارت کافی بر برنامه‌های مختلف خود داشته باشند.

همچنین در بیانیه سازمان ملی نظارت بر محتوای رسانه‌ها در الجزایر آمده است: پخش سریال حب ملوک، از دیروز دوشنبه(22 فروردین) تا جمعه آینده متوقف خواهد شد و شبکه النهار تی وی باید از افکار عمومی عذرخواهی کند.

در همین راستا، شبکه ماهواره‌ای النهار تی وی از شهروندان الجزایری عذرخواهی کرد و ضمن توقف پخش سریال، قول داد برای پخش مجدد، تمام قسمت‌های آن را بازنگری کند.

توقف پخش سریال وهن‌آمیز رمضان در الجزایر

انتهای پیام
captcha