برگزاری کارگاه آموزشی «ازدواج‌هراسی» در هرمزگان
کد خبر: 4056909
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

برگزاری کارگاه آموزشی «ازدواج‌هراسی» در هرمزگان

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با موضوع «ازدواج‌هراسی» با همت کانون برهان این نهاد خبر داد.

کارگاه آموزشی و نشست تخصصی ازدواج هراسی در هرمزگان

صادق یوسفی‌یگانه، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با موضوع «ازدواج‌هراسی» با همت کانون برهان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان و همکاری انجمن علمی روانشناسی دانشگاه هرمزگان، انجمن علمی روانشناسی دانشگاه پیام نور بندرعباس و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این رویداد تخصصی که یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه، رأس ساعت 17 تا 19 در سالن جلسات جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار می‌شود، سیده‌نرجس زمانی، دکترای تخصصی روانشناسی عمومی، درمانگر، مدرس دانشگاه و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خواهد بود.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: ما در کارگاه آموزشی و نشست تخصصی «ازدواج‌هراسی» میزبان دانشجویان سراسر استان خواهیم بود و افرادی که امکان حضور در این برنامه را ندارند می‌توانند پخش زنده آن را از سامانه رویدادهای فرهنگی جهاددانشگاهی به آدرس اینترنتی Roytab.ir تماشا کنند.

یوسفی‌یگانه با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی به‌صورت رایگان خواهد بود، یادآور شد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33681032 تماس بگیرند و یا به شماره واتساپ 09010508202 پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کشاورز از ایلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۰
0
0
احسنت ب جهاددانشگاهی هرمزگان
captcha