انتقال مفهوم آیات با آموزش حفظ به روش اشاره + فیلم
کد خبر: 4058513
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

انتقال مفهوم آیات با آموزش حفظ به روش اشاره + فیلم

مرکز مجازی قرآن‌یاوران وابسته به موسسه جامعةالقرآن به تولید کلیپ‌های کوتاه به منظور انتقال مفاهیم آیات به زبان ساده به خردسالان اقدام کرده است.

آموزش حفظ قرآن به روش اشارهمنیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی جامعةالقرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با وجود شرایط کرونایی کشور و برخورداری همه از شرایط آموزشی، مرکز مجازی قرآن‌یاوران مؤسسه اقدام به تولید کلیپ‌های کوتاه آموزش حفظ قرآن به روش اشاره در بستر فضای مجازی کرده است.

وی افزود: این تولیدات که با استفاده از ظرفیت قر‌آن‌آموزان مؤسسه تهیه و تولید شده است در نظر دارد تا ترجمه ساده و روان آیات و حتی ترجمه موضوعی آیات را با داستان‌های جذاب و با نشاط، آهنگ‌گذاری مناسب، بکارگیری تصاویر و استیکرها و نوشته‌ها به گروه سنی کودکان منتقل کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام خردسالان در دوره‌های آموزش حفظ قرآن به روش اشاره می‌توانند با شماره‌های 37155 -025 و دفتر تهران 02166425697 تماس بگیرند.

همچنین این مؤسسه دارای پایگاه اینترنتی به نشانی www.jqk.ir یا صفحه این مؤسسه در اینستاگرام به نشانی jqk_ir ، jqk_org مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha