موافقت اصولی با فعالیت 14 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت
کد خبر: 4058865
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

موافقت اصولی با فعالیت 14 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت

طی چهلمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت پرونده 22 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفت و 14 مؤسسه موافقت اصولی دریافت کردند.

ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: چهلمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور محمدمهدی عزیززاده، محمدعلی خواجه‌پیری، حامد منیری، حجت‌الاسلام مهدی شجاع، سیدسعید سرسرابی و سعید کریمی و اینجانب برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه پرونده 22 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفت که 14 مؤسسه موافقت اصولی دریافت کردند.

کرمانی‌نژاد بیان کرد: مؤسسه فهیم با مدیریت صدیق قربانی از کرمانشاه، تسنیم از مراغه با مدیریت هاجر جهاندیده، حضرت زینب(س) با مدیریت آمنه محمدی از رستم فارس، بصیران یزد با مدیریت زهرا زارع در حوزه آموزش عمومی، پیروان کریم اهل‌ بیت(ع) با مدیریت رضا محمودزاده از نطنز اصفهان در حوزه آموزش عمومی و تبلیغ و ترویج عمومی، مؤسسه شهیدان زواره با مدیریت سوده صادقی از اردستان اصفهان و مؤسسه بشارت با مدیریت راضیه شرافت از مبارکه اصفهان در حوزه آموزش عمومی از جمله این مؤسسات بودند.

وی تصریح کرد: از دیگر مؤسسات می‌توان به مؤسسه حنان با مدیریت لیلا کاظمی از خمینی‌شهر اصفهان در حوزه آموزش عمومی، نورالثقلین با مدیریت سلاله امیدواری از شیراز و مؤسسه فاطمه الزهرا(س) با مدیریت عصمت‌نژاد از سبزوار در حوزه آموزش عمومی و تخصصی، نسیم ظهور با مدیریت مریم الهی از مشهد در حوزه آموزش عمومی، نورالثقلین سمنان با مدیریت روح‌الله شغلی، مؤسسه فردوس با مدیریت وحید مهاجر از پردیس در حوزه آموزش عمومی، تخصصی و تبلیغ و ترویج و مؤسسه مکنون با مدیریت مهدی کیانی اصل از کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آموزش عمومی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت ارشاد بیان کرد: پرونده 12 مؤسسه متقاضی تغییرات اعضا و موضوع فعالیت در کمیته تغییرات هیئت رسیدگی به امور مؤسسات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تغییرات مورد تأیید کمیته، جهت ثبت آگهی تغییرات به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام
captcha