۱۲ کاروان گلستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
کد خبر: 4058960
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

۱۲ کاروان گلستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان گفت: امسال ۱۲ کاروان گلستانی در قالب ۹ کاروان اهل‌سنت و ۳ کاروان اهل‌تشیع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام اصحابی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام علی اصحابی، مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان در نشست خادمین فرهنگی اهل‌سنت گلستان در موسم حج در جمع معین و معینه‌های اهل سنت استان گلستان در مرکز اسلامی گلستان، گفت: امسال ۱۲ کاروان گلستانی در قالب ۹ کاروان اهل‌سنت با ظرفیت ۱۶۲۰ نفر و ۳ کاروان تشیع با ظرفیت ۳۵۵ نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان با اشاره به اینکه، همه پروازها از فرودگان گرگان و به مقصد مدینه خواهد بود، گفت: همچنین حدود ۱۵ روحانی کاروان، معین و معینه کاوران‌های اهل‌سنت و ۶ روحانی کاروان، معین و معینه کاروان‌های اهل‌تشیع نیز همراه حجاج گلستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان افزود: نشست تخصصی، آموزشی و توجیهی روحانیون و خادمین فرهنگی کاروان‌های حج استان گلستان برای هم‌افزایی و هم‌فکری بیشتر برای ارئه بهتر خدمات فرهنگی به کاروان‌های حج استان گلستان با توجه به نزدیکی ایام حج در سال ۱۴۰۱ بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر شرایط کرونایی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام اصحابی افزود: در خلال این برنامه دیداری با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان داشتیم که در این دیدار گزارشی از روند ثبت‌نام زائرین، تعداد کاروان‌ها و نحوه آموزش زائران خدمت آیت‌الله نورمفیدی ارائه شد و ایشان هم در صحبت‌های خود سفارش‌ها و تأکیدات مفیدی برای روحانیون و خادمین فرهنگی استان داشتند.

انتهای پیام
captcha