استان هرمزگان؛ میزبان پیکر پاک شهید گمنام
کد خبر: 4058973
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

استان هرمزگان؛ میزبان پیکر پاک شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از ورود پیکر پاک یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به بندرعباس خبر داد.

تشییع پیکر شهید گمنام

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، ناوسالار یکم رضا رکن‌الدینی، مدیرکل این نهاد، اظهار کرد: پیکر پاک یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز، دوم خردادماه، ساعت 16 با استقبال مردم بندرعباس وارد فرودگاه این شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر پاک این شهید پس از استقبال بر دستان مردم به معراج‌الشهدا در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه هرمزگان منتقل می‌شود و امشب فضای مراسم بزرگداشت 60 شهید هرمزگانی عملیات بیت‌المقدس را عطرآگین خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان افزود: تشییع خودرویی شهید از فرودگاه بندرعباس تا حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، تشییع در گلزار شهدا و مصلای نماز جمعه بندرعباس، تشییع در چند دستگاه اجرایی و همچنین تشییع در شهرستان بشاگرد از مهم‌ترین برنامه‌های استقبال از این شهید والامقام است.

رکن‌الدینی ادامه داد: پیکر این شهید والامقام صبح روز سه‌شنبه، سوم خردادماه برای تشییع به بشاگرد منتقل می‌شود و سپس روز چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی استان که هم‌زمان با کنگره ملی شهدای روحانی برگزار می‌شود نیز تشییع خواهد شد. همچنین دو مراسم جداگانه نیز در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران بندرعباس با حضور پیکر پاک این شهید برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: روز جمعه ششم خردادماه نیز در نماز جمعه بندرعباس تشیع پیکر را خواهیم داشت و ساعت 16 همان روز پیکر این شهید در محل استانداری هرمزگان به خاک سپرده خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ این شهید گمنام، ۲۶ ساله بوده و در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

انتهای پیام
captcha