برگزاری دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی
کد خبر: 4060413
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

برگزاری دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی

دهمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم لیبی پس از چند سال توقف، 21 خرداد در شهر بنغازی این کشور برگزار می‌شود.

فراخوان ثبت‌ نام مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی

به گزارش ایکنا به نقل از اخبار لیبیا، مرکز «توسعه خلاقیت‌ها» در شهر بنغازی یازدهم ژوئن آینده برابر با 21 خرداد مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم لیبی را برگزار می‌کند.

مرکز امور قرآن و سنت اداره کل اوقاف و امور اسلامی لیبی با صدور اطلاعیه‌ای راه‌اندازی دهمین دوره جایزه بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم در سال 2022 میلادی را اعلام کرد. 

این مرکز در اطلاعیه خود آورده است: راه‌اندازی این جایزه پس از چندین سال توقف صورت گرفته و امروز خبر خوش برای حافظان قرآن کریم در سراسر جهان این است که با حضور آنها به نمایندگی از کشورهای خود، میزبان اهالی قرآن خواهیم بود و این برای کشور ما لیبی که سرزمین حافظان و قاریان قرآن است، امر عجیبی نیست.

اداره امور قرآن کریم و سنت اداره کل اوقاف و امور اسلامی لیبی اعلام کرد که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند با ایمیل Oqaflibya@gmail.com ارتباط برقرار کرده و از شرایط حضور در این مسابقات آگاه شوند یا با شماره تلفن واتساپ 00218925791706 در تماس باشند.

انتهای پیام
captcha