شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4060802
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید کرونایی در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۶ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۹۶۲ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۴۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۴۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۸ هزار و ۵۰۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۹ خردادماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۲ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۴۷ هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۳۶۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha