کلاس تثبیت و مرور در مهد قرآن و ولایت اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4062541
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

کلاس تثبیت و مرور در مهد قرآن و ولایت اصفهان برگزار می‌شود

کلاس حفظ، تثبیت و مرور قرآن از سوی مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان برگزار می‌شود.

مهد قرآن و ولایت اصفهانبه گزارش ایکنا، کلاس حفظ، تثبیت و مرور قرآن از سوی مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان شعبه ابن سینا ویژه بانوان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

ترم آزمایشی حفظ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و کلاس حفظ جزء ۲۱ در روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برپا می‌شود.

کلاس مجمع حفاظ شامل مرور محفوظات ویژه حافظان کل نیز در دو کلاس در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و دوره تثبیت نیز از ابتدا تا انتهای قرآن در دو کلاس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ برگزار می‌شود.

کلاس حفظ مجدد ۱۰ جزء آخر در روزهای چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و کلاس تسلط بر مشابهات قرآنی ویژه حافظان کل نیز در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برپا می‌شود.

کلاس معاد در قرآن روزهای شنبه از ساعت 8 تا 9، کلاس مفاهیم قرآن شنبه‌ها از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۰:۱۵، دوره تفسیر سوره احزاب یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰، کلاس تدبر در قرآن شنبه‌ها ساعت 10 تا 11:30 و کلاس مجازی آشنایی با ظرافت‌های تفسیر قرآن نیز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

از دیگر دوره‌ها می‌توان به کلاس شرح زیارت جامعه کبیره در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ تا ۹، شرح احادیث فضایل اهل بیت(ع) به صورت مجازی روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا 10، کلاس قرائت و تجوید حضوری و مجازی در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰، کلاس صوت و لحن روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ و کلاس اصول فرزندپروری در روزهای شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ اشاره کرد.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی اصفهان، خیابان ابن سینا، بین کوچه ۳۵ و ۳۷، روبه‌روی پارک شمس واقع شده و علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۳۷۸۰۷۸۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha