«آفتاب روشن» به زودی طلوع می‌کند + صوت
کد خبر: 4063359
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

«آفتاب روشن» به زودی طلوع می‌کند + صوت

مهدی امامی، خواننده موسیقی ایرانی گفت: آلبوم «آفتاب روشن» به آهنگسازی آریا محافظ و اجرای گروه موسیقی «آن» به زودی منتشر می‌شود.

مهدی امامی، خواننده موسیقی سنتی ایرانی در گفت‌وگو با ایکنا از آلبوم جدید خود که در دست انتشار است خبر داد و گفت: آلبوم «آفتاب روشن» در دستگاه شور و متعلقات آن ساخته شده است که تمام کارهای تولید این آلبوم انجام شده و در مرحله میکس و مسترینگ است.

این خواننده موسیقی ایرانی به تازگی در موزه موسیقی تهران در برنامه شب‌های موسیقی ایرانی اجرا داشت. او در رابطه با این برنامه گفت: اجراهای خوبی بود. قرار بر این بود که یک شب اجرا داشته باشیم اما با توجه به اینکه استقبال خوب بود یک شب دیگر تمدید شد. این اجرا در فضای موسیقی دستگاهی ایرانی نواخته شد که همراه با نوازندگان هوشمند عبادی، آرش غفاری و کیوان ساحری بود. بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان به همراه داشت که امیدوار کننده بود.

امامی در رابطه با کلیت برنامه شب‌های موسیقی بیان کرد: با توجه به شرایطی که موسیقی دستگاهی ایرانی دارد باید مختصات آن را بشناسیم و بدانیم در چه سالن‌هایی و با چه ظرفیتی اجرا کنیم. با توجه به هجمه رسانه‌ای موسیقی پاپ و موسیقی‌هایی که به اسم موسیقی ایرانی اجرا می‌شوند ولی عملاً موسیقی ایرانی نیستند؛ موسیقی دستگاهی و کلاسیک مخاطبان بسیاری ندارند و دایره مخاطبان این نوع از موسیقی شعاع کمی پیدا کرده است.

کد

وی افزود: بنابراین می‌توان با کنسرت‌های اینچنینی با سالن‌های کوچک و با مخاطبان جدی همراه بود و برنامه‌های خوبی اجرا کرد.

انتهای پیام
captcha