کلاس حفظ و تثبیت از سوی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 4063893
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

کلاس حفظ و تثبیت از سوی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود

کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم به همراه آموزش تفسیر از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

کلاس حفظ و تثبیت دانشگاه الزهرا(س)به گزارش ایکنا، کلاس حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم به همراه آموزش تفسیر المیزان و تسنیم از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدرس این دوره که در 12 جلسه برگزار می‌شود، کریمی‌نیا، حافظ قرآن کریم و دانشجوی مقطع دکتری رشته علوم قرآن و حدیث با سابقه تدریس کلاس‌های تخصصی حفظ و تثبیت است.

این دوره از دوشنبه، 13 تیرماه در دو نوبت در روزهای دوشنبه از ساعت 11:45 تا 13:15 و از ساعت 17 تا 18:30 به صورت تصویری در نرم‌افزار قرار برپا می‌شود.

تعیین زمان با توجه به سطح محفوظات از سوی مدرس دوره صورت می‌گیرد، کلاس بر مبنای روش‌های به‌روز حفظ قرآن، ارائه برنامه مجزا و متناسب با وقت و توان اشخاص و مناسب افراد پرمشغله و علاقه‌مند به حفظ قرآن برگزار می‌شود.

شرکت در این دوره برای عموم بانوان آزاد است و 20 درصد نیز تخفیف شهریه برای دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند نام و نام خانوادگی و کلاس حفظ خود را تا تاریخ 30 خردادماه به شماره 3000856907 ارسال کنند، در پایان گواهی معتبر از دانشگاه الزهرا(س) به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha