زمان برگزاری مجمع اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی‌ اعلام شد + فیلم
کد خبر: 4064044
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

زمان برگزاری مجمع اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی‌ اعلام شد + فیلم

دومین مجمع عمومی و فوق‌العاده اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، دوم تیرماه برگزار می‌شود.

دومین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتبه گزارش ایکنا، دومین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، پنجشنبه، دوم تیرماه با دعوت قریب به 225 نفر از نمایندگان 31 استان با دعوت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

ارائه گزارش از تراز مالی و عملکرد مالی اتحادیه در سال 1400 و تصویب تراز مالی، تصویب سند چشم انداز اتحادیه در سال 1410، تصمیم‌گیری درباره تغییرات اساسنامه اتحادیه کشوری و تصویب اساسنامه دیجی‌آلا از جمله مهمترین موضوعات مجمع عمومی و مجمع فوق‌العاده اتحادیه خواهد بود.

بنا بر گفته محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت «تدوین سند چشم‌انداز اتحادیه از افتخارات هیئت مدیره فعلی اتحادیه کشوری است، این هیئت مدیره پس از ماه‌ها بحث و بررسی به تدوین مهمترین سند مورد نیاز خود با توجه به وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده پرداخت و در نهایت مجمع عمومی در خصوص چشم‌انداز 1410 اتحادیه تصمیم‌گیری خواهد کرد. البته به جهت مدت باقی‌مانده از دوره فعالیت هیئت مدیره فعلی اتحادیه کشوری، بخشی از این برنامه که تا سال آینده تحقق خواهد یافت، به عنوان مبنای عمل اتحادیه کشوری موسسات قرآنی قرار می‌گیرد».

از دیگر برنامه‌های این مجمع برگزاری سومین نشست فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی طی نخستین روز پذیرش از مدیران عامل، اول تیرماه، از ساعت 16 تا 20 خواهد بود.

برنامه‌ زیارتی و سیاحتی، بازدید از موزه قرآنی آستان قدس رضوی و همچنین دیدار با تولیت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این مجمع است.

انتهای پیام
captcha