نصیریان: برگزاری «هفت بحر هنر» اقدامی شایسته است
کد خبر: 4064205
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

نصیریان: برگزاری «هفت بحر هنر» اقدامی شایسته است

علی نصیریان سفر «هفت بحر هنر» را اقدام خوبی از سوی صندوق اعتباری هنر دانست و گفت: کشور ما علاوه بر سرمایه‌های مکانی و زمانی، دارای سرمایه‌های ارزشمند انسانی است که ضروری است به ایشان توجه بیشتری شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، علی نصیریان هنرمند و بازیگر سینما و تئاتر درباره اهمیت و فواید برنامه سفر «هفت بحر هنر» گفت: این برنامه که با حضور جمعی از هنرمندان برجسته خوشنویسی و با همراهی دیگر هنرمندان حوزه‌های تجسمی، تئاتر، سینما و موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر، انجام شد اقدامی بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: این سفر موجب شد تا با هنرمندانی که کمتر موقعیتی پیش می‌آید با آنها، ارتباط و تعاملی داشته باشیم، آشنا و در طول این سفر سه روزه باهم ارتباط بیشتر پیدا کنیم و همدیگر را بشناسیم و از وجود این چهره‌های فرهیخته کشورمان آگاه و بهره‌مند شویم.

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: کشور ما علاوه بر سرمایه‌های مکانی و زمانی، دارای سرمایه‌های ارزشمند انسانی است که ضروری است به ایشان توجه بیشتری شود.

نصیریان معرفی شهرها با ویژگی‌های خاص فرهنگی هنری به همراه تجلیل از هنرمندان و نامداران آن شهر را، مثبت و اقدامی بسیار خوب و شایسته دانست.

وی درباره شهر خوانسار نیز گفت: من برای اولین بار از شهر خوانسار دیدن می‌کنم و به نظرم با دیگر جاهای ایران متفاوت بود به همین دلیل این سفر برای جذاب بود. این شهر هم از نظر طبیعت، گل‌ها و هم ساخت و سازهای قدیمی و همینطور جدید شهر جذاب و متفاوت است.

نصیریان افزود: انسان با همین دیدن و تنفس، طبیعت زیبا، طراوت پیدا می‌کند. وقتی این قامت بلند درختان را می‌بینم، روحم پرواز می‌کند و به من زندگی می‌بخشد. خوانسار مردمی بسیار مهربان و مهمان نواز دارد و همه این مسائل موجب شد تا این سفر برایم بسیار لذتبخش باشد.

انتهای پیام
captcha