درخواست مؤسسه روشندلان از نهادهای حاکمیتی
کد خبر: 4064281
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

درخواست مؤسسه روشندلان از نهادهای حاکمیتی

مدیرعامل بنیاد روشندلان اصفهان با اشاره به چالش این مجموعه در رابطه با ناتوانی در پرداخت حقوق کارمندان متخصص که نابینا هم هستند، گفت: در این رابطه از نهادهای حاکمیتی مختلف درخواست داریم که آن‌ها را در چارت سازمانی خود قرار دهند.

سیدمرتضی نیکزادسید‌مرتضی نیکزاد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی ـ قرآنی روشندلان اصفهان در گفت‌‌وگو با ایکنا، بیان کرد: به دنبال جذب اعتباراتی به منظور توسعه فعالیت‌هایمان هستیم به این دلیل که در حال حاضر حمایت‌ها از مؤسسات همچنین مؤسسه ما مثل قبل انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: یکی از چالش‌های بزرگی که در مسیر ما هست این است که تاکنون نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید و طبق قانون حق‌الزحمه و حقوق کارمندانمان که افراد متخصص و نابینا هستند، پرداخت کنیم، در این رابطه از نهادهای مختلف درخواست می‌کنیم که این کارمندان از نظر حقوقی زیرمجموعه آن‌ها باشند ولی محل کارشان مؤسسه قرآنی روشندلان باشد، به این صورت یکی از مشکلات مهم ما حل می‌شود، چون اینجا یک شرکت اقتصادی و درآمدزا نیست و کارهایمان هزینه‌بر و سنگین است.

نیکزاد گفت: حتی اگر چهار، پنج نفر از نیروهای ما را یکی از دستگاه‌های حاکمیتی در چارت سازمانی خود قرار دهد، بسیار کمک بزرگی است. مؤسسات قرآنی و به خصوص ما که هزینه‌هایمان هم سنگین‌تر از مؤسسات دیگر است، نیاز دارند که از طرف دستگاه‌های حاکمیتی مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل مؤسسه روشندلان اظهار کرد: اتحادیه‌های کشوری و استانی شاید اعتبار لازم را برای کمک به مؤسسات ندارند، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی که بهزیستی و نابینایان زیرمجموعه آن هستند هم هیچ نوع کمکی نمی‌کنند. این کار برای توسعه فعالیت‌هایمان واقعاً ضروری است وگرنه روز به روز کارهایمان ضعیف‌تر می‌شود.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی اصفهان، میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، کوچه شهید صفاتاج واقع شده است.

انتهای پیام
captcha