بهره‌برداری رژیم صهیونیستی از سفر منطقه‌ای بايدن برای شهرک‌سازی
کد خبر: 4064343
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
وزارت خارجه فلسطین هشدار داد:

بهره‌برداری رژیم صهیونیستی از سفر منطقه‌ای بايدن برای شهرک‌سازی

وزارت خارجه فلسطین نسبت به بهره‌برداری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از سفر منطقه‌ای بایدن برای اجرای پروژه‌های شهرک‌سازی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاري ايكنا به نقل از النشرة، وزارت امور خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: نفتالی بنت، نخست‌وزیر افراطی رژیم صهیونیستی از سفر احتمالی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه بهره‌برداری می‌کند تا بیشترین تعداد ممکن از پروژه‌ها و طرح‌های استعماری نژادپرستانه را در مناطق اشغالی  و به ويژه در قدس اجرا کند، با اين هدف كه اين امر به  واقعيتی غیرقابل تغییر و انتقاد از سوی آمريكا تبديل شود.

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود آورده است که رژیم صهیونیستی به رهبری بنت را مسئول  نقض‌ قوانين و جنایات مداوم در قدس شرقی می‌داند و در عین حال، نسبت به برخورد با این موضع به عنوان امری که عادی شده است و نيازی به موضع‌گیری در قبال آن نيست، هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: آنچه در رابطه با قدس و شهروندان و مقدسات آن رخ می‌دهد را با جديت دنبال می‌کند و به شکل شایسته‌ای در تمام سطوح بین‌المللی، دوجانبه و چندجانبه این موضوع را در اولویت قرار داده و در این راستا با برادران اردنی و عرب و نیز دوستانی که در جهان اسلام و جامعه جهانی فعال هستند، هماهنگ هستیم.

وزارت خارجه فلسطین همچنین تأکید کرد: این وزارتخانه تلاش دارد تا گسترده‌ترین جبهه بین‌المللی را در مخالفت با اشغالگران صهيونيست بسیج کند.

انتهای پیام
captcha