تولید ویدئوهای تفسیر قرآن به لهجه مصری
کد خبر: 4064390
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

تولید ویدئوهای تفسیر قرآن به لهجه مصری

عضو شورای عالی امور اسلامی مصر اعلام کرد که برنامه تفسیری «معنای دوم» در قالب ویدئوکلیپ‌های سه دقیقه‌ای به زبان مصری محلی به شکلی ساده و قابل فهم برای عموم مردم در شبکه اجتماعی یوتیوب آماده پخش شده است.

صفحه یوتیوپ تفسیر قرآن به لهجه مصری

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، شیخ خالد الجندی، عضو شورای عالی امور اسلامی مصر از اقدام خود در راه‌اندازی صفحه‌ای در شبکه اجتماعی یوتیوب برای تفسیر قرآن کریم خبر داد.

وی در یک برنامه تلویزیونی از کانال «dmc» مصر گفت: در مجموعه‌ ویدئوهای «معنای دوم» در هر قسمت به مدت سه دقیقه‌ به شکل خلاصه به تفسیر یک آیه از قرآن کریم پرداخته می‌شود و در حال حاضر 85 قسمت آن آماده پخش است.

الجندی در ادامه با اشاره به وجه تسمیه این برنامه گفت: در این تفسیر به بیان همان معنایی پرداخته شده است که علما درباره آیه مذکور می‌گویند اما به‌دلیل اینکه زبان عربی فصیح برای همه قابل فهم نیست ما آن را به لهجه مصری شرح داده‌ایم.

عضو شورای عالی امور اسلامی مصر با اشاره به اینکه توسعه گفتمان دینی بر روشی آسان برای اطلاع‌رسانی به مردم تکیه دارد، گفت: امیدواریم راه‌اندازی این صفحه سرآغاز طراحی برنامه‌های دیگر قرآنی و معارفی از سوی دیگر اساتید دینی باشد.

تولید ویدئوهای تفسیر قرآن به لهجه مصری

انتهای پیام
captcha