تلویزیون از امشب مهمان «تازه وارد» می‌شود + فیلم
کد خبر: 4064810
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
در شبکه سوم سیما

تلویزیون از امشب مهمان «تازه وارد» می‌شود + فیلم

«تازه وارد» عنوان سریالی اپیزودیک است که از امشب 27 خرداد از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، سریال اپیزودیک «تازه وارد» از امشب 27 خرداد روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

در این سریال که هر شب ساعت 20:45 پخش می‌شود، کارگردانی هر اپیزود را یک فیلمساز بر عهده دارد و محمدجواد موحد تهیه‌کننده آن است.

 رضا کشاورز کارگردان اپیزود «امیرعلی» است که پیش از این دو فیلم کوتاه «تریبون» و «ناهارترین»، دو نماهنگ «پرواز» و «تکیه‌گاه» و تیزرهای «تعمیر»، «ترسناک نیست»، «مدادرنگی»، «هیئت همراه»، «انتخاب» و «میزبان» را ساخته و برای فیلم داستانی «آخرشه» برنده فانوس طلایی بهترین فیلم داستانی جشنواره عمار شده است.

«تازه وارد» که محصول خانه تولیدات جوان صداوسیماست و در باشگاه فیلم سوره تولید شده است، به مساله فرزندآوری می‌پردازد و مضمونی خانوادگی دارد. در خلاصه داستان «امیرعلی» که به مدت 9 روز در هشت لوکیشن و در استان تهران تصویربرداری شده، آمده است؛ امیرعلی برای اولین بار به مدرسه دخترانه‌ای که مادرش در آن معلم است، می‌رود و پس از خروج از مدرسه، تحت تاثیر اتفاقات و تعاملات با دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مهدیه نساج، سالار کریم‌خانی، حسین شهبازی، پانته‌آ کی‌قبادی، زهرا کریمی، فاطمه حسینی، مهسا موفق، عماد شعبانی، رادمهر رزمجو، آرمیتا عالی‌نیا، آروشا رحمانی، سارینا عزیزی، سایانا عزیزی، یسنا دولتی، تسنیم نصیری، آرنیکا پناهی و روشا فرخی تیم بازیگران این اپیزود را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha