کمپین سازمان جهانی خیریه برای عید قربان
کد خبر: 4065763
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

کمپین سازمان جهانی خیریه برای عید قربان

یک سازمان خیریه اماراتی برنامه‌های مختلفی را به مناسبت عید قربان برای کمک به نیازمندان در دست اجرا دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، سازمان جهانی خیریه International Charity Organization

 «کمپین قربان» را برای سال 2022 راه‌اندازی کرده است که شامل چندین برنامه خیریه مختلف با سرمایه کل بیش از 15 میلیون درهم در داخل و خارج از امارات است.

این سازمان ارزش قربانی در داخل امارات را 620 درهم و ارزش قربانی در خارج از کشور را 500 درهم و قیمت ذبح قربانی در خارج از کشور و توزیع گوشت آن در داخل کشور را 350 درهم اعلام کرد. همچنین ارزش سهم یک خانواده در قربانی گاو ۳۵۰ درهم در نظر گرفته شده است. بر اساس قوانین شریعت، هفت نفر اجازه دارند یک گاو را با هم طور مشترک قربانی کنند.

خالد عبدالوهاب الخاجه، دبیرکل این سازمان، با تأکید بر اینکه کمپین قربان با توجه به جایگاه دینی آن و مزایای بشردوستانه‌ای که برای فقرا و نیازمندان دارد، یکی از مهم‌ترین کمپین‌های فصلی است، خیرین و نیکوکاران را به حمایت از ابتکارات و پروژه‌های بشردوستانه و سرمایه‌گذاری در انجام امور خیر و بخشش و صدقه دعوت کرد.

این کمپین شامل پروژه‌های مختلفی از جمله: ذبح قربانی، تهیه پوشاک عید، اطعام روز عرفه، اطعام یک روستای مسلمان، رفع مشکلات بدهکاران، علاوه بر پروژه‌های ساخت مساجد و مراکز حفظ قرآن کریم، حفاری چاه آب، حمایت از یتیمان و توزیع قرآن و غیره است.

این سازمان خیریه در طول سال کمپین‌های مختلفی را در مناسبت‌های دینی از جمله ماه رمضان در امارات و خارج از این کشور برگزار می‌کند. 

انتهای پیام
captcha