اعلام فراخوان جشنواره «تئاتر ایثار» در لرستان
کد خبر: 4066936
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

اعلام فراخوان جشنواره «تئاتر ایثار» در لرستان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اعلام فراخوان جشنواره تئاتر ایثار با موضوع «شهدای گمنام و ایثار اجتماعی» خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

فراخوان تئاتر ایثار «شهدای گمنام و ایثار اجتماعی» در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ناصر سبحانی‎صدر، معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اعلام فراخوان نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «ایده تا اجرا» با عنوان تئاتر ایثار با موضوع «شهدای گمنام و ایثار اجتماعی» خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی به‌صورت استانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح و ایده خود را تا 20 تیرماه جاری به اداره امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تحویل دهند.

سبحانی‎صدر با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد، گفت: شرکت‌کنندگان می‏‌توانند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه‏‌ جشنواره ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز  با شماره 06633210053 تماس بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه موضوع آثار باید مربوط به محور جشنواره باشد و قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان ضروری است، اظهار کرد: آثار باید در قالب Word باشند و شرکت‌کنندگان از ارسال فایل به‌صورت، عکس، دست‌‏نوشته یا PDF خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha