کاریزمن «ترویج قرآن کریم در خانواده» برگزار می‌شود
کد خبر: 4066948
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

کاریزمن «ترویج قرآن کریم در خانواده» برگزار می‌شود

رویداد ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی با عنوان کاریزمن «ترویج قرآن کریم در خانواده» با همکاری چندین نهاد فعال در حوزه فناوری‌های فرهنگی و نرم برگزار می‌شود.

کاریزمن «ترویج قرآن کریم در خانواده»به گزارش ایکنا، رویداد ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی با عنوان کاریزمن «ترویج قرآن کریم در خانواده» از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق، خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، خانه‌های خلاق و نوآوری ایران، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، رویدادهای ملی ایده‌پردازی (کاریزنگار) و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

در این رویداد ایده‌هایی که خانواده‌ها را بیشتر به تلاوت قرآن کریم ترغیب کند یا باعث تبلیغ قرآن در خانواده‌ها شود، مورد توجه است، در این رویداد علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه ایده‌هایی در زمینه ترغیب و تشویق خانواده‌ها به تلاوت و انس با قرآن کریم در راستای تعالی خانواده و رفع مهجوریت قرآن کریم شرکت کنند. ایده‌هایی که بتوانند به ‌صورت عملیاتی و کاربردی در قالب یک مؤسسه یا یک گروه استارتاپی فعالیت کنند، علاوه بر جوایز از حمایت‌های رشد، میزبانی و شتاب‌دهی نیز بهره‌مند خواهند شد.

پذیرش و حمایت از ایده‌های برتر در خانه خلاق و نوآوری اشراق در شهرهای قم، اصفهان، مشهد و شیراز صورت می‌گیرد و به 10 نفر برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را در سایت کاریزنگار به نشانی www.kariznegar.ir ثبت کنند، آخرین مهلت ارسال ایده نیز جمعه، 31 تیرماه در نظر گرفته شده است.

از امتیازات این رویداد می‌توان به آشنایی با سایر ایده‌ها و ارزیابی سایر ایده‌های ایده‌پردازان، تمرین و تجربه ایده‌پردازی و ایده‌ورزی در جلسات با حضور استادان، مشاوران و داوران و ... اشاره کرد. ایده‌پردازانی که امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند از حمایت‌های خانه‌های فناوری فرهنگی استان خراسان رضوی، فارس، شهر مقدس قم و از سامانه پایش رشد مجازی و میزبانی مجازی (در کل کشور) که توسط خانه خلاق و نوآوری اشراق پشتیبانی می‌شود، نیز بهره‌مند شوند.

یادآوری می‌شود، کاریزمن، رویدادهای دوره‌ای است که به منظور تمرین و تجربه ایده‌ورزی و تیم‌سازی در موضوعات مختلف تکرار می‌شود و علاقه‌مندان به حوزه فناوری فرهنگی و صنایع نرم و خلاق می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و با تمرین و تکرار فعالیت‌ها نسبت به ایده‌ورزی، تجربه بیشتری به دست بیاورند.

لیلا شرف

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha