اعلام فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کارگروه نسل توحیدی
کد خبر: 4067382
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

اعلام فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کارگروه نسل توحیدی

فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کارگروه نسل توحیدی اعلام شد.

کارگروه نسل توحیدیبه گزارش ایکنا، فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های کارگروه نسل توحیدی زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران اعلام شد.

طی این فراخوان از افراد دغدغه‌مند و تمامی علاقه‌مندان به مشارکت و ایفای نقش در تحقق آرمان نسل توحیدی دعوت می‌شود به منظور حضور و پیوستن به هسته برنامه‌ریزی و عملیات نسل توحیدی اعلام آمادگی کنند.

برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری عملیاتی نسل توحیدی و جمعیت، مشارکت پژوهشی، مشارکت آموزشی در تدریس یا مدیریت آموزشی، فعال‌سازی نسل توحیدی در شهرستان‌ها، مشارکت در پویش‌ها، مشارکت‌های اجرایی در برگزاری همایش، اردو و هیئت، مشارکت در برگزاری رویدادهای کودک‌محور همچون طراحی رویداد، مربی مهد کودک، پیاده‌سازی ایده‌های نسل توحیدی در سطح کلان و کشوری، طراحی مدل‌های فرامرزی برای مسلمانان سایر کشورها و ایده‌های مبتنی بر آرمان نسل توحیدی و ... از اموری هستند که امکان مشارکت در آن‌ها فراهم است.

علاقه‌مندان به منظور پیوستن به هسته نسل توحیدی می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۷۱۵۹۵۶۰ در واتساپ تماس بگیرند.

در گام بعد، با مشخص شدن حیطه فعالیت هر فرد، هسته طرح اصلی و اجرایی نسل توحیدی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و برنامه‌ریزی برای دوره شش ماهه با تعریف و پذیرش مسئولیت توسط هر فرد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha