راه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان
کد خبر: 4067904
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
سردار زهرایی خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.

زلزلهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.

زهرایی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی افزود: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی‌کاری و انسجام در خدمت رسانی در مناطق زلزله زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار مؤثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت‌رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد سایر ورود خواهند کرد.

زهرایی گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی غرب استان در شهرستان‌های هرمزگان، بندرخمیر، بندرلنگه و سایر شهرستان‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

زهرایی ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب‌دیدگان این حادثه گفت: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان عزیز خواهند ماند.

انتهای پیام
captcha