نگاهی به دوره‌های خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد + فیلم
کد خبر: 4068227
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

نگاهی به دوره‌های خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد + فیلم

دوره‌های آموزشی از سوی خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد با همکاری کانون حلقه وصال برگزار می‌شود.

کلاسهای تابستانهبه گزارش ایکنا، همزمان با ایام تابستان دوره‌های آموزشی از سوی خانه قرآن یوسف زهرا(س) یزد با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان و کانون حلقه وصل یزد ویژه گروه‌های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

کارگاه «دنیای مطلوب من» ویژه دختران 12 تا 18 سال طی شش جلسه دوساعته با سرفصل‌هایی چون شناخت نیازها و چگونگی تأمین آنها، نیاز به بقا، چالش‌های دختران و چگونگی کنترل آنها، نیاز به قدرت، تفریح و تبیین معنای آزادی و نیاز به آزادی با تدریس شریعتمداری، دارنده مدرک درمانگر کودک و نوجوان برپا خواهد شد.

کارگاه فلسفه برای کودکان ویژه پایه چهارم تا ششم ابتدایی (برنامه‌ای برای بهبود تفکر در کودکان) از دیگر برنامه‌های تابستان مؤسسه است. ایجاد خودباوری و بالابردن اعتماد به نفس در کودکان، افزایش درک و یادگیری بهتر معلومات، پرورش تفکر نقاد، یادگیری مهارت‌های زندگی، تقویت توجه و تمرکز، افزایش قدرت استدلال در کودکان و افزایش مهارت گوش دادن و صحبت کردن از جمله سرفصل‌های این دوره است.

کارگاه مهارت‌های ۱۰ گانه زندگی کودک و نوجوان به شیوه بازی و سرگرمی ویژه نوجوانان پسر ۱۳ تا ۱۶ سال و با تدریس حجت‌الاسلام آخوندی، مدرس حوزه و پژوهشگر با سرفصل‌هایی چون تکنیک‌ها و بازی‌های کاربردی جهت آموزش مهارت خودآگاهی، مهارت همدلی، مهارت ارتباط مؤثر، مهارت روابط بین‌فردی، مهارت مدیریت خشم، مهارت کنترل استرس، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم‌گیری، مهارت تفکر خلاق و مهارت تفکر انتقادی از اوایل تیرماه در حال برگزاری است.

از دیگر دوره‌های این ایام می‌توان به برگزاری کلاس خودباوری و تحول در زندگی ویژه دختران و مادران روزهای شنبه و چهارشنبه (از نیمه دوم تیرماه) اشاره کرد.

همچنین کارگاه «مهارت‌های زندگی» با موضوعاتی چون مهارت کنترل خشم، مدیریت استرس، تصمیم‌گیری، تفکر انتقادی، مهارت خودآگاهی و اعتماد به نفس از اولین مهارت‌های زندگی، مهارت نه گفتن و جرئت‌ورزی، حل مسئله و تصمیم‌گیری، مهارت مقابله با استرش، همدلی، تفکر خلاق و حس مسئله با محوریت آیات و روایات هر پنجشنبه با تدریس بقایی‌پور، مشاور و روانشناس ویژه بانوان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۳۵۳۶۲۷۲۱۳۲ و ۰۹۳۳۹۷۷۱۴۴۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha