دور تازه بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری
کد خبر: 4068497
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

دور تازه بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری

نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به منازل فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری اقدام به دستگیری چندین فلسطینی کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از عربی 21، نیروهای اشغالگر اسرائیل صبح امروز (دوشنبه) عملیات دستگیری گسترده‌ای را در مناطق جداگانه کرانه باختری اشغالی آغاز کردند که طی آن درگیری‌هایی با جوانان فلسطینی رخ داد.

رزمندگان مقاومت به سوی نیروهای اشغالگر که به شهر جنین در شمال کرانه باختری اشغالی یورش بردند، آتش گشودند و اشغالگران دو مرد جوان را پس از هجوم به خانه‌هایشان دستگیر کردند.

همچنین در بیت المقدس، نیروهای اشغالگر سه مرد جوان را پس از یورش به خانه‌هایشان در بخش قدیمی این شهر دستگیر کردند. دو رهبر جبهه مردمی و دو زندانی آزاد شده ماهر حرب و کمال ابوظریفه نیز پس از حمله به خانه‌هایشان در اردوگاه آوارگان بلاطه و خیابان ابوبکر در شهر نابلس دستگیر شدند.

از سوی دیگر در رام الله درگیری با نیروهای اشغالگر که به شهرهای بیت سیره و بیتونیا یورش بردند آغاز شد. نیروهای اشغالگر سه برادر را پس از یورش به خانه آنها در بیت سیرا در رام الله دستگیر کردند که یکی از آنها دانش آموز دبیرستانی است.

از شهرک بیتونیه در کرانه باختری هم خبر می‌رسد که نیروهای اشغالگر یک زندانی آزاد شده و یک مرد جوان را پس از هجوم به خانه‌ها و تخریب اموال آنها و همچنین یک مرد جوان، پدرش و دو مرد جوان دیگر را پس از هجوم به خانه‌هایشان در روستای اسکاکا در شرق سلفیت دستگیر کردند.

اشغالگران در الخلیل، سه مرد جوان را پس از هجوم به خانه‌های آنها در اردوگاه العروب، الظاهریه و شهرک بیت امر دستگیر کردند. همچنین یک مرد جوان از شهر طولکرم نیز دستگیر شد.

انتهای پیام
captcha