افتتاح مرکز جدید آموزش علوم قرآنی در کویت
کد خبر: 4068673
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

افتتاح مرکز جدید آموزش علوم قرآنی در کویت

جمعیت خیریه خدمت به قرآن و علوم آن موسوم به «حفاظ» به منظور تسهیل آموزش قرآن، مرکزی را در منطقه الدسمه افتتاح کرده است تا مردم این منطقه از گروه‌های سنی مختلف از برنامه‌های ارائه شده توسط این سازمان استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از الوسط، جمعیت خیریه خدمت به قرآن و علوم آن (حفاظ) به منظور تسهیل آموزش علوم قرآنی، مرکزی قرآنی را در مسجد «الفاروق عمر بن الخطاب» در منطقه الدسمه کویت افتتاح کرده است.

عادل الدریبان، خزانه‌دار این جمعیت و عضو هیئت مدیره آن گفت: مرکز جدید قرآنی در الدسمه جدیدترین مرکز از مجموعه بیش از 44 مرکز قرآنی در مناطق مختلف کویت است که شامل 300 محفل قرآنی است و بیش از 7000 دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم آموزشی و نظارتی و اعضای کارشناس حفظ و علوم قرآن و قرائت بر یادگیری و آموزش به قرآن‌آموزان نظارت دارند. 

وی افزود: مرکز حفظ قرآن در منطقه الدسمه محافل و برنامه‌های قرآنی را برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه ارائه می‌کند که در خلال آن محافل اهل قلم برای رده‌های 4 تا 6 سال دختر و پسر برگزار می‌شود و شامل حفظ سوره‌های کوتاه و آموزش اصول روخوانی و همچنین برگزاری جلسات عمومی حفظ قرآن برای تمامی مقاطع از سنین 6 تا 18 سال برای پسران و دختران است.

الدریبان از مردم منطقه الدسمه خواست تا فرزندان خود را از طریق لینک ثبت نام منتشر شده در حساب‌های انجمن حفاظ، در محافل قرآنی این مرکز ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha