آغاز طرح «رحله ۸» در کشور
کد خبر: 4069021
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

آغاز طرح «رحله ۸» در کشور

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه امسال نزدیک به ۳ هزار نفر در هشتمین دوره طرح ملی «رحله» ثبت‌نام کردند، گفت: این دوره از امروز در نقاط مختلف کشور آغاز شد.

طرح ملی رحله حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه طرح ملی «رحله» یکی از اصلی‌ترین طرح‌های این مؤسسه برای تربیت حافظان قرآن کریم گفت: این طرح هم مانند سایر اقدامات بیت‌الاحزان در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور راه‌اندازی شده است.

وی با تصریح اینکه امسال هشتمین دوره طرح ملی «رحله» را برای ایام تابستان ویژه نوجوانان 12 تا 22 سال برگزار خواهیم کرد، افزود: این طرح در نقاط مختلف کشورمان اجرا می‌شود.

شاهسونی از ثبت‌نام 2 هزار و 860 نفر در هشتمین دوره طرح ملی رحله خبر داد و افزود: بعد از اتمام آزمون ورودی طرح، دوره طرح مذکور از امروز، 15 تیرماه در نقاط مختلف کشورمان آغاز شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با بیان اینکه این طرح در 42 مرکز در نقاط مختلف کشورمان اجرا خواهد شد، افزود: در این طرح قرآن‌آموزان جدیدالورود با محوریت حفظ جزء سی‌ام و سوره مبارکه بقره در طرح شرکت می‌کنند و حافظان سال‌های گذشته نیز ضمن تثبیت محفوظات، حفظ خود را دنبال خواهند کرد.

وی با تصریح اینکه طرح مذکور تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت، گفت: مطابق روال سال‌های آزمون پایانی طرح و اختتامیه آن نیز در اوایل شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha