رونمایی از مجله کارورزی و پژوهشی «رهپویان معارف»
کد خبر: 4069135
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

رونمایی از مجله کارورزی و پژوهشی «رهپویان معارف»

نخستین مجله کارورزی و پژوهشی مدرسه علوم و معارف اسلامی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه با عنوان «رهپویان معارف» با حضور جمعی از مدیران و اساتید المصطفی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام محمد سعیدی نجفی، مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام محمد سعیدی نجفی، مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی جامعةالمصطفی، ۱۵ تیرماه در آیین رونمایی از مجله کارورزی و پژوهشی مدرسه علوم و معارف اسلامی با عنوان«رهپویان معارف»، از تلاش اساتید و همکاران مدرسه در راستای راه‌اندازی مجله کارورزی و پژوهشی«رهپویان معارف» و تقویت بنیه‌های پژوهشی محصلان این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ویژه‌ای برای عرصه‌های پژوهشی این مدرسه تنظیم شده است، اظهار کرد: فن نویسندگی و راه‌اندازی دو واحد درسی کارورزی پژوهشی برای تمام محصلان و نیز آشنایی با سبک و روش‌های نوین پژوهشی از جمله رویکرد‌های این مدرسه است.

حجت‌الاسلام سعیدی به موضوع تربیت و برنامه‌ریزی‌های گسترده در حوزه آموزش پژوهش‌محور و تربیت‌مدار اشاره کرد و افزود: امید داریم امسال دو همایش علمی را برای سال تحصیلی جدید برگزار کنیم. از دیگر اقدامات جدید این مدرسه، به‌روزرسانی سایت، همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی پژوهشی و تربیتی است.

از مجله کارورزی و پژوهشی«رهپویان معارف» رونمایی شد

استاد جامعةالمصطفی العالمیه، ترجمه متون درسی و آموزش به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی و هدف‌گذاری زبان فرانسه را از دیگر رویکرد‌های این مدرسه برشمرد و گفت: دوره‌های عمومی ترجمه در مدرسه علوم و معارف اسلامی ناظر به اهمیت آشنایی محصلان با اصول ترجمه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تأکید بر اهمیت حضور محصلان علوم دینی در عرصه‌ها و مهارت‌های متناسبت با جایگاه حوزوی اظهار کرد: ارائه دوره‌های ویراستاری کتاب، فهرست‌نویسی کتابخانه، ترجمه و فراهم‌سازی فرصت آشنایی با کتاب‌ها و منابع پژوهشی از جمله رویکرد‌های جدید مدرسه علوم و معارف اسلامی برای طلاب و فضلا است.

انتهای پیام
captcha