قدردانی از مسلمانان برای عرضه غذای حلال به نیازمندان منچستر
کد خبر: 4070459
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

قدردانی از مسلمانان برای عرضه غذای حلال به نیازمندان منچستر

مسئولان یک بانک تهیه غذا برای نیازمندان در منچستر انگلیس از کمک خیّران مسلمان برای تهیه مواد غذایی حلال قدردانی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از منچستر ورلد، یک بانک مواد غذایی در منچستر، از جامعه مسلمانان  به دلیل کمک برای ارائه اقلام حلال  تمجید کرده است.

شرکت Perry’s Pantry که به خانواده‌های نیازمند در جنوب منچستر غذای رایگان عرضه می‌کند، پس از دو برابر شدن مراجعات خانواده‌های مسلمان اخیراً درخواست کمک صادر کرد.

جن ساواریس، مدیر شرکت Perry's Pantry گفت که نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد. اما واکنش جامعه مسلمانان کاملاً فوق‌العاده بوده است. آنها با هم متحد شده‌اند و این درخواست را در همه جا به اشتراک می‌گذارند. پس از درخواست ما، کمک‌های مالی کاهش یافته بود. ما مقدار زیادی گوشت حلال، عدس و نخود داریم. در حال حاضر ذخیره دو ماهه خوبی داریم.

این بانک مواد غذایی که در سال 2020 در پاسخ به قرنطینه‌های کرونا افتتاح شد، به دنبال کاهش شدید کمک‌های مالی در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی، به طور کلی برای تأمین غذا با مشکل مواجه شده است.

او گفت: این روزها خیلی شلوغ بود، مجبور شدیم تا دیروقت باز بمانیم. بسیاری از مردم با هزینه بالای غذا دست و پنجه نرم می‌کنند. این هفته کاملاً غذایمان تمام شد. دوشنبه 400 پوند برای غذا هزینه کردیم اما چهارشنبه مواد غذایی تمام شد. به‌تازگی مراجعات زیادی داشته‌ایم.

این فراخوان کمک در آستانه برگزاری جشن‌های عید قربان انجام و با استقبال خیران مسلمان روبه‌رو شد.  

انتهای پیام
captcha